Предлагаме Ви професионално управление на AdWords рекламни кампании.
С наша помощ, Вашата реклама с AdWords ще бъде по-ефективна.
Услуги, свързани с рекламa в Google по програмата Google AdWords, които включват:
Професионално планиране на AdWords рекламни кампании:
- Определяне на целите на рекламните кампании
- Анализ на Интернет сайта (и позиционирането му в Google)
- Проучване на конкуренцията в Интернет за дадената пазарна ниша
- Анализ, проучване и избор на най-подходящите ключови думи и словосъчетания.
- Структуриране на рекламната кампания по видове стоки или услуги (и съответните ключови думи).
- Анализ на необходимото таргетиране (географско, езиково, демографско и др.).
- Обсъждане на насоченост на рекламната кампания (контекстуална, на база на търсене)
Създаване на Google AdWords реклама (рекламни кампании):
- Създаване на Google AdWords профил, ако е необходимо
- Създаване на рекламни кампании (ако са необходими, повече от една)
- Задаване на рекламни бюджети
- Географско и езиково насочване на кампаните
- Структуриране на профила по кампании, рекламни групи, ключови думи и др.
- Създаване на списъци с ключови думи, съобразени с планираните за рекламните кампании
- Създаване на конкретни реклами за продуктите или услугите
- Насочване на конкретните реклами и/или ключови думи към подходящи страници на сайта. Ако е необходимо създаване на нови страници.
Управление и оптимизация на рекламна кампания:
- Наблюдение на рекламната кампания за изпълнение на дефинираните цели
- Управление на ценовите колебания
- Оптимизация и актуализация на ключовите думи, рекламните послания, цени и дневен бюджет
- Управление на времевото насочване, в зависимост от получаваните резултати
- Промени в таргетирането и настройките на кампанията
Отчитане на рекламните кампании:
- Пълен отчет за изразходвания рекламен бюджет
- Анализ и интерпретация на събраните резултати
- Консултации свързани с отчитането и промените по рекламната кампания
- Съвети за оптимизиране на сайта
Подробна статистика:
- Пълен достъп до статистиката
- Измерване на резултатите
- Предоставяне на ежемесечен отчет
- Сравнение на резултатите с тези от предходни периоди
- Анализ на резултатите с цел предприемане на мерки за постигане на рекламните цели
- Допълнителни автоматични отчети, по желание на клиента