Oптимизация на сайт – как да изберем правилна фирма за SEO
Search Engine Optimization (SEO) е един от най-ефективните маркетингови тактики за генериране на потенциални клиенти и продажби от Вашия сайт. Оптимизацията на сайт може да бъде сложна и затова често компаниите аутсорсват към обучени SEO професионалисти. Има много фирми, които предлагат, оптимизация на сайтове. Как да различите добрата от лошата? Ето, някои знаци, които могат да сигнализират,че фирмата за SEO не си заслужава парите:
* Осъществяване на обещания, които са твърде добри, за да са истина – В България хората обичат обещанията. Обичат да обещават, както и обичат да им бъде обещавано. Ето защо, когато някой Ви обещае, че ще бъдете номер едно в Google, и за Вас е нормално това да стане срещу 100 лв., то най-вероятно няма да се случи … или поне няма да стане за 100 лв.
* Използване на “Black Hat” техники за SEO – Черните техники за SEO дават резултати. Това е вярно. Също е вярно, че алгоритмите на Google се развиват всеки ден и вероятността Вашият оптимизиран сайт да получи бан (наказание) от Google, ако не днес, то утре е много голяма.
* Насочване по грешни ключови думи – Етапът на планиране на оптимизацията на сайт е много важна и не може да става без участие на собственика му.
* Обещаване на линкове към Вашия сайт в стотици онлайн директории – в повечето случаи това се прави, но не в размерите на обещанията.
Това са само някои от знаците, от които може да се ръководите при избора на фирма (или човек) за оптимизация на сайт.