Домейни на кирилица в Google AdWords
От 19.07.2011 е възможно да имате реклама в Google AdWords с домейн (URL адрес) на кирилица.
От Google AdWords обявявиха, че в показваните и целевите URL адреси вече поддържат знаци, които не са ASCII, в това число и знаци, които не са на латиница, както и такива, които са, но носят ударения и диакритични знаци.
Какво означава това? Това означва, че когато създавате реклама в AdWords, вече можете да въвеждате Unicode символи в полетата за показван и целеви URL адрес. За да се гарантира, че потребителите ще могат да достигат до правилното място, ще има потвърждение, че URL адресът работи правилно.
Естествено, домейните на показвания и на целевия URL адрес в AdWords рекламата трябва да съвпадат. Ето защо, ако има знаци, които не са ASCII, в показвания URL адрес (домейн), то трябва и целевият адрес да сочи към същия домейн.