Предимства на AdWords (PPC) кампаниите

  • Предимство на AdWords е фактът, че може да контролирате разходите си, като по-всяко време може да намалявате или увеличавате бюджета за реклама, както и да спирате или пускате дадени ключови думи, реклами и въобще пълен контрол върху Вашата рекламна кампания.

Друго предимство на AdWords е фактът, че може да контролирате разходите си, като по-всяко време може да намалявате или увеличавате бюджета за реклама, както и да спирате или пускате дадени ключови думи, реклами и въобще пълен контрол върху Вашата рекламна кампания.

Недостатък е мигновената конкуренция между рекламодателите, от което печели най-много, разбирате кой…

Пример:

– Вашата рекламна кампания ‘Оптимизация на сайт’ работи, получавате посещения на сайта, щастливи сте, идват нови клиенти и плащате например  10 лв./ ден, като получвате 100 кликвания, което прави по 10 ст. на кликване.

-Друг собственик на сайт предлагаща услуги по оптимизация на сайтове, решава да стартира рекламна кампания със същите ключови думи.