AdWords рекламa в мрежата за търсене на Google за таблети

Увеличеното използване на таблети през последната година, кара все повече разработчици на сайтове и софтуер да обръщат сериозно внимание на тези устройства. Google, като водеща търсачка в света не прави изключение.

Интернет рекламата винаги върви напред с най-новите технологични нововъведения. Във тази връзка, и рекламите на Google AdWords са винаги на високо ниво. Рекламодателите вече могат да насочат рекламите си към таблетите с пълнофункционални интернет браузъри. От друга страна, потребителите вече имат на разположение оптимизирана версия на Google за таблети.

Търсенето в Google е проектирано да използва максимално площта на екрана, като едновременно с това позволява лесна навигация с докосване.

Актуализирано е оформлението на всяка Google AdWords реклама в мрежата за търсене на таблетите, за да улесни практическата работа на потребителите. В допълнение към визуалните промени, броят реклами, който се показват в търсенето с Google, вече зависи от ориентацията на таблета:

* Ако таблетът е в хоризонтален режим, има най-много две AdWords реклами над резултатите от търсенето.

* Ако таблетът е във вертикален режим, има най-много три AdWords реклами над резултатите от търсенето.

* Подобно на мобилните устройства от висок клас, има най-много три реклами в долната част на резултатите от търсенето, без значение от ориентацията на таблета.

* Заедно с това, всяка рекламна кампания с AdWords има възможност за насочване към таблетни устройства.